Brizit Bardo -citati

Popularni citati Brižit

  • “Uvek sam radila šta sam htela. Znam da imam više “petlje” od mnogih muškaraca. Mogli bi da se ugledaju na mene. Uvek sam stajala iza onog što sam radila i govorila.”
  • “Kad ulaziš u prostoriju, hodaj uzdignute glave i izgledaj kao da želiš da poševiš svakoga. Najlepša si žena na svetu i uživaj u tome, neće potrajati. “
  • “Možete da budete i bosonogi, ali da budete srećni. Zaista sam više puta bila na ivici da izvršim samoubistvo. Imala sam sve, a bila sam nesrećna. Pravo je čudo da sam još živa”
  • “Moja iskustva sa muskarcima: jedni previše dugo oklevaju, ne nalaze pocetak i ne stizu do kraja. Drugi zele da odmah pocnu sa krajem. “
  • “Bolje je biti neveran nego veran bez želje za neverom.”
  • “Mogu da me nazivaju najvećom grešnicom, ali ja sam u miru sama sa sobom.” 
  • “Sada ako na svetu postoji makar jedna žena koja nikada nije želela popularnost, a koja je dobila i previše popularnosti, onda sam to ja.”
  • “Dala sam svoju lepotu i mladost muškarcima, ali ću zato svoje iskustvo i mudrost da dam životinjama.”
  • “Ja sam shvatila da su u životu najvažnije stvari ljubaznost i nežnost. Ja ne mogu bez njih. “

Коментари