Kako da postanete optimisticni?

Svakom od nas se desavaju situacije takve na koje mi podsvjesno imamo uticaja. Naša svest tj "nesvest",nas gura u neka negativna razmišljanja čak i ishodi nažalost budu takvi.
Razlog tome je što mi sve unapred znamo.Posaljemo cv. za posao i vec unapred znamo da nećemo biti pozvani.Zasto tako razmišljamo?
Prvo trebamo sebi reci"da pozvce me na razgovor dobicu taj posao". 
          "Ja to mogu i sigurna sam u sebe."
Kako ?         
                                                                   Kad ustanete sebi kazete."danas cu uspeti u onome sto sam naumila".Sredite se obavljaj te stvari koje Vam cine zadovoljstvo.Ali ipek kad ostanete u tišini opet onaj osecaj. E ovog puta ga udaljavaj te od sebe.Cim takav osecaj naidje udaljiti ga dovoljno je ako kazete "ne ja ipak mogu","nije to bas tako" vi ste odmh usmjerili misli u pozitivnom smeru .Uspece te ,veruj te .

Коментари

Популарни постови са овог блога

Brizit Bardo -citati