Zaboravi prošlost _zivi u sadasnjosti

Ti ćeš tek sutra biti ti! Upitah budućnost: Šta sam ja? Ona odgovori: Ti si još juče trebala biti ti! Sadašnjost me zgrabi za ruku i povede me sa sobom, zato što me je najbolje poznavala. Zausti i nju da upitam isto…. No ona mi stavi prst na usta i reče: Ti jesi! I nemoj nikad prestati To da budeš! Dakle, prošlost ne možemo promeniti, ali na sadašnjost i budućnost itekako možemo uticati. Pitanje je, kako zaboraviti, šta uraditi kada duhovi prošlosti pokucaju na vrata? Prošlost je Sadašnjost Sva Vaša dosadašnja iskustva predodredjena su Vašim mislima i uverenjima koja ste imali u prošlosti. Bilo kako bilo, to je Vaša prošlost i sa tim je zauvek gotovo. Ono što je najvažnije je sadašnji trenutak i ono što mislite, u šta verujete i šta govorite upravo sada.Živi u sadašnjosti. Uči iz prošlosti. Planiraj budućnost. Sadašnje misli i uverenja će stvoriti Vašu budućnost. Prošlost je prošlost i treba je pustiti, to jest postaviti na pravo mesto i iz nje izvući pouke a nikako prinositi žrtve. No, kad je postavimo na pravo mesto, sećanje na dane koji nekad behu može da izazove samo nostalgičan osmeh. Treba živeti sa uspomenama, a ne u njima. Ljubavna prošlost Živi u sadašnjosti. Uči iz prošlosti. Planiraj budućnost. Ljubavnu prošlost ima svako, koju kao kofer vučemo za sobom ceo život. Vremenom on postaje veći, i veći a čini mi se i teži! Čega sve nema u tom koferu! Ali, šta je sa prihvatanjem prošlosti partnera? Vrlo često se javlja ljubomora, mazohistička ispitivanja, poredjenja… Partnerima se danas više nego ikada savetuje da budu otvoreni i jedno drugom ispričaju sve o sebi. Iskrenost i međusobno poverenje jesu neophodni za vezu, ali to ne znači da je voljenoj osobi nužno reći ama baš sve. Svakako da joj treba reći sve ono što je se neposredno tiče, i što bi moglo da ima uticaja na vezu. Ali zašto neki mogu da zaborave i prebole bivše ljubavi ,a neki ne? Jednostavno, vreme čini svoje, hteli mi to ili ne. Nismo svi isti, na nekog ta ljubav i prošlost ostavi dubok trag, nekog uništi, a nekog okameni, sve zavisi od osobe do osobe. Život te ponese, pa te nosa na sve strane, svašta ti se događa pa nisi ni svestan koliko je vremena prošlo a neko ostane zaglavljen u toj prošlosti, puno razmišlja i teže podnosi. Zato ne treba razbijati s nečim glavu šta je bilo i prošlo, naročito ako je bolno, ništa dobrog nam neće doneti. Ne možemo vratiti vreme, ne možemo promeniti stvari, ne možemo promeniti ljude oko sebe, ali zato možemo i moramo sebe promeniti. No, ja ne bih promenila svoju prošlost, šta više poštujem je. Svaki dogadjaj, svaki susret, svaka veza učinila me ovakvom kakva sam sada. Bilo je mnogo rana, ranica, glupavih odluka, još glupljih dvoumljenja. Svesna sam svojih mana, grešaka, gluposti i puna razumevanja za njih. Kofer prošlosti čuvam ali živim u sadašnjosti. Jer ako pokušam zaboraviti, to je kao da moram ponovo hodati, pisati… Vrlo je teško! Ali, u pravo vreme dodje druga osoba koja nas učini sretnom više nego što smo zamišljali. Prošlost je odskočna daska a ne ležaljka. Jedino zbog čega žalim u vezi sa prošlosti je njena dužina. Kad bih je opet morala proživeti, učinila bih iste greške. Samo u kraćem vremenu. Živi u sadašnjosti. Uči iz prošlosti. Planiraj budućnost. Živi u sadašnjosti. Uči iz prošlosti. Planiraj budućnost. Izmedju prošlosti koja se gubi i budućnosti koja nailazi, nalazi se život. Budućnost pripada onima koji veruju u lepotu svojih snova. Zato: • Živi u sadašnjosti Kada želiš da budeš srećan i uspešan, fokusiraj se na ono što se dešava baš sada. Koristi svoju svrhu da se ponašaš u skladu sa onim što je važno sada. • Uči iz prošlosti Kada želiš da učiniš sadašnjost boljom od budućnosti, posmatraj šta ti se desilo u prošlosti, izvuci pouku iz toga i uradi stvari drugačije u sadašnjosti. • Planiraj budućnost Kada želiš da ti budućnost bude bolja od sadašnjosti, zamisli kako bi fenomenalna budućnost mogla da izgleda. Napravi planove koji ti pomažu da je ostvariš i počni da ispunjavaš planove u sadašnjosti. Što bi rekao Meša Selimović: “Trebalo bi ubijati prošlost sa svakim danom što se ugasi. Izbrisati je da ne boli. Lakše bi se podnosio dan što traje, ne bi se merio onim što više ne postoji. Ovako se mešaju utvare i život, pa nema ni čistog sećanja, ni čistog života”. A ja vam želim da na svoju prošlost gledate sa istom količinom zadovoljstva s kojom iščekujete budućnost. Jer kakve su vam misli, takav vam je život. Malo sam leškarila i razmišljala, dopada Vam se?

Коментари

Популарни постови са овог блога

Brizit Bardo -citati